سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  iran tools
هرکس که در آسمان و زمین است، حتی ماهیان دریا، برای جویای دانش آمرزش می طلبند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
55430
بازدیدهای امروز وبلاگ
2
بازدیدهای دیروز وبلاگ
9
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
iran tools
لوگوی وبلاگ
iran tools
بایگانی
اطلاعیه
نرم افزارهای حفاظتی
نرم افزار های سونی اریکسون
کلیپ مزهبی موبایل
مطالب تفکر برانگیز
درباره اینترنت
دعا دعا دعا
متفرقه متفرقه
منابع
اوقات شرعی
لینک دوستان

کشاورزی ایران - agriculture iran
پایگاه کتاب های درسی
iran tools
کشاورزی ایران - agriculture iran
رایانت
ایحسب الانسان ان یترک سدی

لوگوی دوستان



اشتراک در خبرنامه
 
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   روبات  

عنوان متن Internet Lock v5.0.3 - قفل کردن اینترنت- امنیتی سه شنبه 87 تیر 11  ساعت 6:19 صبح

اگر رایانه شما به صورت عمومی استفاده می شود و همکاران یا خوانواده از رایانه شما استفاده می کنند و نمی خواهید به اینترنت دسترسی داشته باشند و یا اشخاص خاصی با پسورد وارد اینترنت شوند و یا حتی نمی خواهید که بعضی از نرم افزار ها مانند اینترنت اکسپلورر، فایر فاکس، نت اسکیپ، اوتلوک، یاهو مسنجر و یا هر نرم افزاری که بخواهد به اینترنت و یا به بعضی پورت های TCP دسترسی پیدا کند جلوگیری کنید یا در خواست پسورد کنید و تنها بعضی از آن ها را آزاد بگذارید بهترین راه استفاده از نرم افزار Internet Lock می باشد.قفل اینترنت
شما می توانید در هنگام نصب پسورد اجازه اجرای برنامه را انتخاب کنید و در برنامه از لیست نرم افزار های تشخیص داده شده و یا برنامه هایی به انتخاب خود برای دسترسی به اینترانت، اینترنت و هر پورت CP/IP اجازه دسترسی تعیین کنید. Internet Lock می تواند برای برنامه شما اجازه دسترسی آزاد، دسترسی با پسورد، دسترسی پورت ها و دسترسی برنامه ها را تعیین کند. شما قادر هستید یک برنامه زمانی تعیین کنید، به عنوان مثال قانون های دسترسی با پسورد یا برنامه ها را تا بر روی پورت 80 اعمال کنید بر روی تمام مرورگر های وب (IE, FF, NS,..) اعمال شود زیرا تمام مرورگر های وب برای دسترسی به اینترنت از پورت 80 استفاده می کنند. با دانلود این نرم افزار می توانید یک نوع امنیت اینترنتی ایجاد کنید و از اتصال نرم افزار های مخرب به اینترنت جلوگیری کنید.

Internet Lock v5.0.3 - قفل کردن اینترنت

دانلوددانلود نرم افزار قفل کننده اینترنت (حجم : 835 کیلوبایت)
رمزرمز عبور فایل :www.fdl.ir
سایتمنبع


  نظرات شما  ( )

نویسنده مطالب زیر:   روبات  

عنوان متن SpyBoss KeyLogger PRO 4.2.3 - ناظر اعمال کامپیوتر - امنیتی سه شنبه 87 تیر 11  ساعت 6:18 صبح

SpyBoss یکی از نرم افزار های قدرتمند کی لاگر کامپیوتر و نرم افزار نظارت اینترنت می باشد که به عنوان یک جاسوس از طرف شما بر روی کامپیوتر نصب می شود. این نرم افزار با ثبت تمام جزئیاتی که بر روی کامپیوتر شما رخ می دهد مانند نوشته های چت، پیغام های فوری، ایمیل ها، سایت های مشاهده شده، کلمات جستجو شده، کارهایی که در سایت MySpace انجام شده، عکس های ارسالی و مشاهده شده، کلید های زده شده، برنامه های اجرا شده و خیلی چیز های دیگر که بر روی کامپیوتر اتفاق می افتد کاربرد دارد. Spy Boss همچنین با ابزار پیشرفته نظارت عکس گرفتن لحظه ای از صفحه نمایش قادر خواهد بود دقیقا از لحظه به لحظه اعمالی که بر روی کامپیوتر انجام می شود شما را با خبر کند. نرم افزار SpyBoss ابزار بسیار کارآمدی برای کسانی که می خواهند از اعمالی که فرزندانشان بر روی کامیپوتر انجام می دهند با خبر شوند می باشد.

SpyBoss KeyLogger PRO 4.2.3 - ناظر اعمال کامپیوتر

خصیصه و فایده های نرم افزار:

  • نظارت مخفیانه: کلید های زده شده، تصویر از صفحه نمایش، ایمیل، پیغام فوری، چت، سایت های مشاهده شده، نام کاربری و پسوورد، برنامه های اجرا شده و ... اعمال کامپیوتر نظارت می شوند.
  • حفاظت از پسوورد: SpyBoss قادر است با تعیین پسوورد امنیتی برای برنامه ها از اجرای آن ها جلوگیری کند.
  • فایل های داده رمز بندی شده: داده های دیده بانی شده در یک فایل رمز شده جمع آوری می شوند تا اگر کسی برای خواندن وقایع ثبت شده تلاش کرد بی نتیجه باشد.
  • فایل های ثبت ایمیل: نظارت بر کامپیوتر از هر جایی امکان پذیر است. SpyBoss فایل های ثبت شده و رمز نگاری شده را در مدت زمان های تعیین شده به ایمیل شما ارسال می کند.
  • ثبت نام کاربری و پسوورد: ثبت نام کاربری و پسوورد وارد شده در وب سایت ها، چت، برنامه ها، ایمیل های آنلاین و ... با این نرم افزار امکان پذیر است.

دانلوددانلود نرم افزار ناظر اعمال کامپیوتر (حجم : 4.46 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع


  نظرات شما  ( )

<      1   2   3   4   5      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

برنامه اذان
[عناوین آرشیوشده]


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ